מה החברות הגדולות בישראל מחפשות בפודקאסטים? | פרק 21 עם יבגני אידלננט, שותף בדני לוי תקשורת
להאזנה בספוטיפיי | אפל | גוגל | RSS | קיפודקאסט
כשחושבים על פודקאסט, יש שחושבים עליה כאיזו מעין אכסניה לנישות איזוטריות ולא מספיק "מעניינות" בשביל תכנית בטלוויזיה, אז יוצרים עבורן פודקאסט. אבל אולי תופתעו לשמוע הרבה מהחברות הגדולות במשק, גם כאלה שיש להן מספיק כסף כדי לפרסם בטלוויזיה ובסטורי של הכוכבים הגדולים בישראל, נכנסות גם לשוק הרותח הזה.
בשיחה כיפית אני מארח את יבגני אידלננט, שותף בדני לוי תקשורת שאחראיים על תקציב הפרסום של בנק הפועלים, גט (טקסי), סמסונג, הכשרה חברה לביטוח ועוד – ואם מעניין אתכן ואתכם מה החברות הגדולות מחפשות בפודקאסטים, איך הן בוחרות את החסויות שלהן ואיך הן רואות את הכלי המדהים הזה (רמז – ממש לא כטרנד!), זה הפרק בשבילכן\ם