איך פודקאסט הופך אתכם למותג? | "איך עושים פודקאסט?", פרק 35 עם גיא תיכון
רבים שפונים אליי בקשר להפקת פודקאסט מנסים להבין "מה יוצא להם מזה". או בתרגום חופשי – איך הפודקאסט יכול לתרום לעסק שלהם ולהכנסות בפועל. הפרק הזה הוא דוגמה טובה לרצינות ולדרך בה צריך לפעול כדי שזה יהיה משתלם מאוד.
גיא תיכון הוא ממאלפי הכלבים המוכרים והמוצלחים בישראל בשיטת האילוף החיובי – זאת שבה לא מפעילים אלימות מכל סוג שהוא על הכלב. הוא פנה אליי לפני כשנתיים וביקש לרכוש ערכת ציוד להקלטה ביתית – ומשם, הוא לקח ברצינות את הטיפים והשיטות והקים את פודקאסט האילוף מהמואזנים ביותר בישראל, "מחשבות של כלב".
מדי שבוע באופן קבוע הוא מעלה פרקים מרתקים שעוזרים לאנשים רבים להבין את הכלבים שלהם טוב יותר, ובפרק הזה הוא חושף ביחד איתי את הסודות מאחורי המיתוג שהפודקאסט עזר לו לייצר ובשיחה מרתקת, עוזרים גם לכם לייצר מיתוג כזה משלכם.
לרכישת הקורס הדיגיטלי שלי, "איך עושים פודקאסט?", בהטבה מיוחדת – http://procastil.art/podcastcourselanding
לאתר "איך עושים פודקאסט?" – http://howtopodcast.co.il
לפודקאסט של גיא "מחשבות של כלב" – https://pod.link/1570207930